Časté dotazy


NÁKUP

Musím se při nákupu registrovat?
Nemusíte, nakupovat lze i bez registrace. Pokud se ale zaregistrujete, stáváte se členem Apropos LOYALTY CLUBu a můžete od prvního nákupu čerpat jeho výhody.

Jak uplatním slevový kód nebo dárkový poukaz?
Jesltiže máte slevový kód, který chcete na svůj nákup uplatnit, vložte kód do políčka „dárkový kupón vložte zde“ ve vašem košíku a dejte potvrdit. Slevový kód se vám započítá do vaší objednávky.
Dárkový poukaz - slevový kód (číslo poukazu) je uvedený na vašem poukazu a platnost je jeden rok. Slevový kód vložíte ve vašem košíku. Papírové a elektronické dárkové poukazy můžete uplatnit i v kamenných prodejnách Apropos – your lifestyle.

Kdy budu mít balíček doma?
Standardní dodávka je do 2 pracovních dnů. Nejpozději do 5 pracovních dnů bude váš balíček předán dopravci, který vám balíček doručí následující den.

Jsem členem Apropos LOYALTY CLUBu, jak uplatním slevu na nákup?
Pokud jste registrovaným členem Apropos LOYALTY CLUBu, vždy se musíte při nákupu nejprve přihlásit ke svému účtu. Po přihlášení se vám všechny produkty zobrazí s vaší slevou.

Zapomněla jsem se přihlásit ke svému účtu Apropos LOYALTY CLUBu, mohu slevu uplatnit dodatečně?
Uplatnit slevu po dokončení objednávky nelze. Pokud jste si však zadali zboží do košíku a pouze jste se zapomněli přihlásit, budete při vyplňování adresy pro doručení vyzváni k přihlášení do vašeho účtu. Po přihlášení se vám sleva v košíku automaticky započítá. 

Jsem ze Slovenska, jak postupovat při nákupu?
Stačí si překliknout v levém horním rohu měnu z CZK na EUR. Všechny ceny se vám zobrazí v EUR.

Chci objednat zboží, které momentálně není v požadovaném počtu, budete ho ještě mít skladem?
Aktuální kolekce značek se snažíme vždy doobjednávat a mít skladem co nejširší nabídku. Jelikož nové kolekce přichází každý půlrok, je možné, že zboží ze starších kolekcí již nebude k dispozici. Pokud si chcete ověřit dostupnost konkrétního produktu kontaktujte nás na e-mailu:  info@apropos-shop.cz

PLATBA

Jak mohu platit?
Můžete platit na dobírku u dopravce v hotovosti nebo kartou při převzetí zásilky, kartou online nebo převodem na účet (zboží expedujeme až po připsání částky na náš účet).
Při osobním odběru v prodejnách lze platit v hotovosti nebo kartou.

Mohu zaplatit zboží v EUR?
Pokud máte od nás zaslané pokyny k platbě v EUR, můžete kartou online nebo převodem na účet platit v eurech.

DORUČENÍ ZBOŽÍ

Kdy mám dopravu zdarma?
U objednávek nad 2 000 Kč máte dopravu zdarma (neplatí u nábytku). Zboží si také můžete vyzvednout zdarma osobně v našich prodejnách.  

Mohu si zboží vyzvednout osobně?
Samozřejmě! Těšíme se na vás v našich prodejnách Apropos – your lifestyle. Neplatíte poštovné a zboží si můžete na místě v klidu prohlédnout.

Jak zjistím, kdy přesně balíček přijde?
Až balíček dorazí do prodejny na osobní odběr, nebo jej předáme zásilkové službě, dostanete od nás e-mail. Pohyb svého balíčku pak můžete sledovat přímo na stránkách dopravce - Zásilkovny.
Pakliže potřebujete vědět více informací o vaší zásilce, kontaktujte nás na e-mailu info@apropos-shop.cz nebo tel. čísle: 777 743 204. Více o dopravě viz Způsob dopravy.

Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?
Ano, kurýr vždy napíše SMS nebo zavolá. Proto je nutné do objednávek zadávat vždy fungující telefonní číslo.

Zasíláte balíčky i do zahraničí?
Ano, balíčky zasíláme v rámci Evropské Unie. Cena je vždy vyčíslena v závislosti na váze balíčku a cílové destinaci, kam je zboží expedováno.
Balíčky na Slovensko zasíláme pomocí služby Zásilkovna a cena je standardně 4,50 EUR.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jak postupovat v případě, že mi dopravce předá poškozený balíček?
Zkontrolujte balíček a zboží přímo před dopravcem. Pokud je poškozené, sepište s ním namístě zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Zboží v balíčku přišlo poškozené, co mám dělat?
Kontaktujte nás na e-mailu info@apropos-shop.cz a záležitost okamžitě vyřešíme k vaší spokojenosti. Pokud došlo k poškození dopravcem, je potřeba neprodleně toto poškození nahlásit nejpozději do 2 pracovních dnů od data předání dopravcem. Více viz Reklamace.

Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?
Postupujte dle přiloženého návodu na reklamaci, který byl vložen do balíčku s vaší objednávkou. Více viz Reklamace.

Platím poštovné, když zboží reklamuji?
Pokud je vaše reklamace oprávněná, poštovné neplatíte.

Zboží mi nevyhovuje a ráda bych jej vyměnila nebo vrátila.
Zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky. Můžete vrátit jednu položku, ale i celou objednávku. Zboží zasílejte řádně zabalené, aby nedošlo při dopravě k poškození, na naši adresu Apropos – your lifestyle, Pasáž Lucerna, Štěpánská 61, Praha 1, 110 00. Nebo ho můžete osobně přijít vrátit do prodejny Apropos v pasáži Lucerna. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.
Pokud si přejete zboží vyměnit za jiné, je to možné pomocí výměnné zásilky. My vám zašleme nové zboží a vy předáte kurýrovi balíček s nevyhovujícím zbožím. Poštovné v obou případech hradí kupující.